Kisah Terkini

Ahad, 26 Ogos 2012

Kenangan pahit aku






aiii u all,,gua tau,,u all mesti ada kisah silam yg u all x leh lupa kn,,betoi x,,,ala jgn tipu gua la,,mesti ada nya,,,mcm gua,,gua ada kisah silam gua sendiri,,,


kisah ni lebih kurang 14 tahun yg lepas,,gua masa tu darjah lima,,,masih dok nakal n kemas cendoi lgi(perangai bdk2)masa tu,,,nk jadinya kisah mlm tu mlm raya,,gua bru abis takbir raya,,tpi tahun tu memang gua rasa pelik sgt,,dan tahun tu juga gua buat petama kali nya sembahyang tarawih buat penuh 1 bulan,,,1 hari pun x miss tau..haahahaah....

ok kita straight to the points la,,,lepas ja gua blik dri takbir raya,,gua singgah la kat pandang bola kat umah gua tu,,,saja lepak2 sebelum blik umah,,,tiba2 kwn gua datang naik moto YAMAHA CDI..pas 2 dia ajak kwn gua p boh minyak,,tpi gua ja gatai nk p,,sbb gua pikir nati gua leh la bwa moto 2,,hahahahahha,,,biasa la gila handel masa 2,,,so gua pun ikut dia,,

masa dlm perjalan pergi buh minyak tu,,hati gua berkata sesuatu dgn sendirinya,,kat mana la aku nk excitent ni,,,so gua relax g,,lepas ja boh minyak,,gua ckp kat kwn  gua tu,,lebih kurang mcm ni la gua ckp""abib mai aku bwa moto ni masa blik,,rasa syok lak tgk ang bwa""lebih kurang mcm tu la gua ckp kat dia,,,yg peliknya juga,,dia selama ni memang kedekut klu org nk bwa moto dia,,mcm mna tah mlm tu dia bgi mcm tu ja gua bwa,,pas 2 apa lagi,,gua dgn rasa bangga,,gua bwa la moto tu,,,

dlm perjalan nk blik,,hati gua berckp lagi sesuatu,,kat mana aku nk jatuh moto ni,,,lepas ja hati gua ckp mcm tu,,dlm beberapa minit ja,,gua ngan kwn gua ni si abib ni jatuh trus dlm longkang yg besaq,,sbb gua x napak jalan,,pas tu bwa laju pulak tu,,memang tu la mkn nya,,,,

selamat la ada org tlog angkat gua n kwn gua ni kuaq dari longkang tu...abis baju koyak,,kwn gua si abib ni kaki dia retak pas tu gua bahu je terseliuh...selamat x da patah,,,so apa lagi,,raya petama dua2 org la raya hospital la,,,tu la gila handel lagi,,abik ko,,tu la mkn nya...kikikikikikikikikiikikikik
ok la u all,,tu la kisah silam gua,,,mcm na,,,boleh tara tu...hahahahah


KaLaU SuKa SgT LIKE la,,k u all,,,hehehe...

Tiada ulasan:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...